Σελίδα “κλεμμένη” απ’ το ημερολόγιο μου


 

300

Όσο οι άνθρωποι είναι έτσι, όπως και αν αυτό το «έτσι» το αντιλαμβάνεται ο καθένας, εγώ θα πιστεύω στα ξωτικά και τις νεράιδες. Στο αθώο, στο ρομαντικό, στο ευγενικό.

Όσο υπερσύγχρονα και γρήγορα και αν είναι τα μέσα σας, εγώ θα συνεχίσω τα ταξιδεύω πάνω στα ροζ μου σύννεφα, γιατί εκεί είμαι ασφαλής, ήρεμη, χαρούμενη. Γιατί εκεί είμαι Εγώ.

Δεν έχω ανάγκη τον τίτλο της Βασίλισσας, έτσι και αλλιώς το βασίλειο του Δράματος δεν το λάτρεψα ποτέ, κατ’ ανάγκη κούρνιασα για λίγο στον θρόνο του. Άλλωστε, όσο είμαι βασίλισσα στις καρδιές κάποιων ανθρώπων ούτε το στέμμα, ούτε και ο θρόνος μου λένε τίποτα.

Μπέρδεψα το αληθινό και το φανταστικό και το έκανα ζωή μου, για να ενισχύσω τις πιθανότητες να συναντήσω την ευτυχία κάπου στο ενδιάμεσο. Εκεί που τα αστέρια ανοίγουν τον δρόμο στο αδύνατο και που τα παραμύθια διαδίδονται στόμα με στόμα.

Κάθε βράδυ που τα βλέφαρα μου κλείνουν, μια νεράιδα που γνωρίζω από παλιά -τότε που ήμουν μικρή και μου ‘χε ζητήσει να την κρύψω στην καρδιά μου- μου δανείζει τα φτερά της για να πετώ. Τα φορώ προσεχτικά και πετώ από αστέρι σε αστέρι αναζητώντας χρώματα για να φτιάξω νέες εικόνες σπάνιες, δικές μου έτσι όπως τα μάτια μου ζητάνε να τις δουν. Πετώ από στιγμή σε ανάμνηση και τούμπαλιν και ψάχνω τρόπο μες τις διαδρομές του ονείρου να κατευθύνω κρυφές ελπίδες και μυστικές ευχές.

Και αν η Σκέψη μου σου φαίνεται τρελή συγχώρεσε την κόσμε μα την σιχάθηκε καιρό τώρα, την λογική σου. Έχει δική της λογική και χαρακτήρα γι αυτό και εγώ την αφήνω να μιλά χωρίς ενδοιασμούς και καθωσπρεπισμούς. Με γνώμονα την ελευθερία της και όπλο τα πιστεύω της καρδιάς της, έτσι της έχω μάθει να μιλά μέσα απ’ τα χείλη μου.

Θα μου πεις δεν είναι και εύκολο …

Για μένα δεν υπάρχουν εύκολα και δύσκολα. Μόνο πράγματα που θέλησες πολύ και πράγματα που δεν πόθησες αρκετά. Σχεδόν ποτέ όμως αυτά τα πράγματα δεν είναι πράγματα, είναι ψυχές και όνειρα και δεν τους αξίζουν τόσο μικρές ταμπέλες.

Σήμερα θα σε αφήσω να χρωματίσεις Εσύ την ημέρα μου.

Θα σε αφήσω Εσένα να δώσεις κατεύθυνση στο σαββατοκύριακο μου και εγώ απλά θα απολαύσω κάθε στιγμή μαζί σου.
Εσύ με ποιον θα περάσεις το σ-κ σου;
Καλημέρα είπα;

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ! :)

ΥΓ: Για να είμαι ειλικρινής δεν κρατώ ημερολόγιο. Δεν κρύβω κομμάτια της ψυχής μου σε ένα τετράδιο γιατί ίσως και να το έβρισκαν και σε λάθος χέρια η ψυχή μου θα πονούσε. Μου είπαν πως οι πιο καλές κρυψώνες είναι αυτές που είναι μπροστά στα μάτια μας και δεν θα σκεφτόμασταν ποτέ να κοιτάξουμε εκεί. Οι Κρυφές μου Σκέψεις ήταν η καλύτερη κρυψώνα! :)


Ημερομηνία δημοσίευσης 10-11-12 @ 11:38
©2012,2014 Marina Tsard
Οι Κρυφές μου Σκέψεις

14 thoughts on “Σελίδα “κλεμμένη” απ’ το ημερολόγιο μου

  1. auto to s/k eimoun se ena meros mageia , gemato paramithi kiriolektika peritrigirismeno apo kastra sthn omorfh manh , tzaki, potaki , flokates ktl………kseris h manh einai poli idietero meros , periergo …….. auto to s/k loipon mou girisane mnhmes apo palies stigmes genika….. san mia tenia perase sxedon mprosta h zoh mou………mia apo autes loipon einai, polla xronia prin epoxh 1987 1989 , vlepete eimai k gria ego pedia mou axxaaxxax, kapote pou les loipon agaphth fili drama queen egrafa k ego k taxo k akoma, eite stixakia eite istories apo diafora gegonota pou akouga, epeza armonio ktl……… otan omos xathike ena poli diko mou atomo tote pagosan ola egina skliri , aplisiasti ktl opos me xaraktirizan oloi , alla os k prin kairo meta apo tosa polla xronia ksanavrethike ena atomo pou me ekane na ksanagino opos eimoun ……. nai h dinamh ths agaphs , ths alithinis omos agaphs einai alithia oti akoma k kastra kataripti k ta dika mou katereusan telios……….. ola sthn zoh mou ksanaphran fos, xroma , mousiki ktl………. ksanavrika tin iperoxi aisthisi pou exoun ta hliovasilemata k h anatolh tou hliou………… sinexisa alla den simeni oti to atomo pou xathike toxo ksexasi , panta tha iparxi sthn kardia mou k panta k os tora tha pigeno esto k ena keraki na tou anavo……… opos vlepis fili mou darma queen to diko mou s/k htan poli periergo ………. gemato anamikta sinesthimata …………… pote pote kilouse ena psilo dakri k pote pote ena xamogelo gia stigmes monadikes pou zisame tote…… polles fores sthn zoh mou euxomoun na mporousa na ksanagirnaga to xrono piso……… mesa se liges grammes den ftanei na sou perigrapso ta panta , mia olokliri zoh tha mporousa na milao giauta…….. auta agaphth fili elpizo na mh sas kourasa , einai poli orea idea auth h selisa mpravo sou k oso gia mena apla hthela na sou po oti einai h deuterh fora sth zoh mou pou ta leo auta ………. genika exeis kanei poli orea doulia stoxo ksanapei , nasai kala opou k na eisai k na sinexizis na mas taksideueis ………!!!!!!!!!!! kalh evdomada se sena k sthn parea sou edo…..!!!!!!!!!!!!!

    • Καλησπέρα wild eagles eyes, ένα ταξίδι στο παρελθόν και στιγμές στο παρόν ήταν το σ-κ σου. Δόσεις μελαγχολίας που ξεπηδούσαν απ’ τις αναμνήσεις και διαδέχονταν στιγμές ήρεμες. Κάπου κάπου τα χρειαζόμαστε και αυτά. Είναι το δικαίωμα μας να βυθιζόμαστε στις σκέψεις και να τις αφήνουμε να μας επηρεάσουν.
      Την Μάνη την αγαπώ το έχω πει πολλές φορές είναι ένας τόπος που σε ηρεμεί με το που μυρίζεις τον αέρα του.
      Φυσικά και δεν κούρασες, είσαι ευπρόσδεκτη να μοιράζεσαι τις κρυφές σου σκέψεις όποτε θες.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και τα καλά σου λόγια. Να έχεις ένα γλυκό βραδάκι! :)

  2. Καλησπέρα γλυκιά μου ρομαντική κοπέλα!Τι όμορφες σκέψεις χρώματα και εικόνες έδωσες σε μία δύσκολη και επώδυνη εποχή που ζούμε.Είναι σημαντικό να πορευόμαστε με άξονα τα όνειρα μας και τα πιστεύω μας.Οι ευαισθησίες μας είναι αυτές που μας κάνουν ανθρώπους.Το μόνο καλό πια είναι να πετάμε σ αυτά τα ροζ συννεφάκια για να μπορέσουμε να πάρουμε δύναμη για το κάθε τι που μας συμβαίνει, Καθώς επίσης σημαντικό είναι να έχουμε γύρω μας ανθρώπους που να μπορούμε να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και τα όνειρά μας.Ανθρώπους που να μας αγαπάνε και να μας καταλαβαίνουν. Η εποχή μας είναι όντως τόσο γρήγορη, ανασφαλή που μόνο οι νεράιδες μπορούν να δώσουν χρώμα στις ελπίδες μας!!!!Συνέχισε να ονειρεύεσαι και μαζί να παίρνεις κι εμάς!!! Σε ταξίδια μακρινά που ξεχνάς να γυρίσεις πίσω στην τρέλα της πραγματικότητας και του παραλογισμού,Σου εύχομαι ένα καλό απόγευμα γλυκιά μου!!!!

    • Καλησπέρα Διονυσία μου που πάντα τα σχόλια σου είναι τόσο ευγενικά. Χαίρομαι που απόλαυσες το κείμενο μου.
      Είναι όντως πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε ανθρώπους δίπλα μας που μας αγαπούν και τους αγαπάμε γιατί παίρνουμε κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε να προχωράμε στα μονοπάτια της ζωής.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια. Καλό μας ξημέρωμα! :)

  3. διάβασα μια απάντηση σου και μου ήρθε έμπνευση να τραγουδήσω: φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα κι αυτός ο λόγος της ανήκει…λαλαλαλαλλα…λαλαααα….

    Σαββατοκύριακο; Σήμερα; well…ήπια καφέ το πρωί μετά από πόοοοοοσο και καιρό και μόλις έβαψα τα νυχάκια μου κόκκινα:-).
    Για αύριο, να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω.

    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ:)

    • Φώτα, ησυχία, λίγη παγωνιά για το background. Τραγούδα Αντριάνα μου, η ζωή είναι μικρή και πρέπει να κάνουμε ότι θέλουμε.
      Εύχομαι η Κυριακή σου να είναι συγκλονιστικά υπέροχη.
      Καλό μας ξημέρωμα. Μάκια! :)
      PS: Λατρεύω κόκκινα νύχια! :)))

  4. αγαπημενη μου drama queenακι

    καποτε, στα 15 μου εγραφα ολες τις σκεψεις μου σε ενα ημερολογιο, με κλεδαρια και κλειδακι.. η κλειδαρια παραβιαστηκε, οι σελιδες σκιστηκαν, οι σκεψεις μου εγιναν γνωστες σε ανθρωπους που μ αγαπουσαν μεν αλλα δεν ηξεραν να με διαχειριστουν δε..
    απο τοτε δεν ξαναεγραψα παρα πολλα πολλα χρονια μετα, κι αυτο συνεβη σ ενα μπλογκ πολυ αγαπημενο και καθολου δε μ ενδιεφερε σε τι χερια θα πεσει και ποια ματια θα το διαβασουν..

    κερναω γαλλικο καφε με αρωμα σοκολατας, δινω το χρονο μου για οση κουβεντα θελησεις.. θα φερω και μπισκοτα σοκολατας..
    θα δουμε ταινιες http://www.youtube.com/watch?v=5mc8ehe-uqI&feature=relmfu
    θα ακουσουμε μουσικη http://www.youtube.com/watch?v=McWrZtCvw8A
    θα μιλησουμε για ολα αυτα που εχουμε αγαπησει, για στιγμες που περασαν και για αυτες που ονειρευομαστε πως θα ερθουν..

    τι λες; μας φτανει ενα σαββατοκυριακο;)

    φιλι και αγκαλια τεραστια!

    • Νομίζω ότι η εικόνα που περιέγραψες είναι ένα κλασσικό απόγευμα μεταξύ δύο φίλων. Με χαρά θα απολαύσω τον καφέ (αν και δεν είμαι του καφέ αλλά κρυώνω τόσο που θα τον αφήσω να με ζεστάνει), με ακόμα περισσότερη τα μπισκότα χαχα.
      Θα σου δώσω χρόνο να μου πεις ότι θες και θα σε ακούσω, γιατί όλα σε αυτή την ζωή πρέπει να είναι αμφίδρομα και θα ακούσουμε όσο μουσική θες. Στις ταινίες είμαι περίεργη, θέλω να τις βλέπω μόνη. Διεκδικώ αυτό τον χρόνο για εμένα και μόνο.
      Δεν ξέρω αν θα μας φτάσει ένα σαββατοκύριακο, το μοίρασμα δύο ψυχών δεν έχει χρονικά όρια, μπορούμε όμως να προσπαθήσουμε. Ε;
      Γλυκό φιλί και αγκαλίτσα και από εμένα.
      Καλό ξημέρωμα να έχουμε αγαπητή.
      PS: Το έχω πει ότι το queenaki με τρελαίνει;

  5. καντους δυο τους τρελους, μαζι σου και εγω!
    υπαρχουν και νεραιδες και ξωτικα και μαγεια αρκει λιγακι να πιστεψεις και θα τα δεις :D
    οποιος δεν μη το πει…;)
    ξωτικισιες καλημερες!!!!!!

    • Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα θα σου έλεγα κανονικά αγαπητό μου ξωτικό, αλλά στην συγκεκριμένη τρέλα επιλέγουμε να μένουμε λίγοι.
      Δυστυχώς όσο ο κόσμος εμμένει στην λογική, το παραμυθένιο και το ρομαντικό, περνά στο περιθώριο. (επαναλαμβάνομαι, ξέρω :P)
      Ευχαριστώ για το σχόλιο και το πέρασμα…
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα και ένα γλυκό σ-κ :)

  6. etsi με αρεσει Χαρά μου όνειρο είναι η ζωή και όμορφη εγώ θέλω απλά να ταρακουνήσω τα λιμνάζοντα γεγονότα που είναι αγκάθι στην ζωή μας να φύγουν από την σκέψη μας …Δεν σταμάτησα στιγμή να κάνω σχέδια ,και όνειρα , τώρα κάνω όνειρα για τον δεύτερο εγγονό μου και είναι μόνο λίγων ημερών ……

    Με άρεσε τόσο πολύ αυτό που διάβασα που αυτόματα έγινε εικόνα μέσα μου …..

    Και αν η Σκέψη μου σου φαίνεται τρελή συγχώρεσε την κόσμε μα την σιχάθηκε καιρό τώρα, την λογική σου. Έχει δική της λογική και χαρακτήρα γι αυτό και εγώ την αφήνω να μιλά χωρίς ενδοιασμούς και καθωσπρεπισμούς. Με γνώμονα την ελευθερία της και όπλο τα πιστεύω της καρδιάς της, έτσι της έχω μάθει να μιλά μέσα απ’ τα χείλη μου.

    Θα μου πεις δεν είναι και εύκολο …

    Για μένα δεν υπάρχουν εύκολα και δύσκολα. Μόνο πράγματα που θέλησες πολύ και πράγματα που δεν πόθησες αρκετά. Σχεδόν ποτέ όμως αυτά τα πράγματα δεν είναι πράγματα, είναι ψυχές και όνειρα και δεν τους αξίζουν τόσο μικρές ταμπέλες.

    Ότι ήθελα ότι ποθούσα το έκανα με το παραπάνω πάνε το μυαλό σου παντού !
    Η ζωή μου έμαθε αυτό .λόγο που έδωσες πρέπει να τον κρατάς με όποιο κόστος αλλά και πάθη,λάθη,λογαριασμοί, πρέπει να πληρώνονται ,για να είσαι ελεύθερος στην ζωή αυτή και εγώ το κάνω με το παραπάνω Μαρινακι ….
    Ελπίζω να έβαλα χρώμα στης σκέψεις σου και στο Σαββατοκύριακο σου..
    Μακια σου…
    Εσύ το έκανες με το παραπάνω ναι σε ευχαριστώ …και δεν τα καταφέρνω με τον γραπτό τον λόγο το ξανά έγραψα ..Χαμογελά.

    • Χαίρομαι που σου άρεσε Δημήτρη. Από εικόνες έγινε αυτή η ανάρτηση, που είχα κρυμμένες στο μυαλό μου, γι αυτό την έκανες εικόνα και εσύ.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Να έχεις ένα καλό σαββατοκύριακο και ένα όμορφο υπόλοιπο ημέρας.

    • Καλημέρα και καλώς ήρθες στον κόσμο των Κρυφών μου Σκέψεων και το ωραία αν το εννοείς τότε θα απολαύσεις το ταξίδι μας στις σκέψεις και τα συναισθήματα.
      Να έχεις ένα γλυκό σαββατοκύριακο γεμάτο χρώματα και όμορφες στιγμές.

Ποιες είναι οι δικές σου κρυφές σκέψεις;

